سوالات متداول

بله، کلیه لوازم جانبی موبایل عرضه‌شده در درخت اصل بوده و دارای ضمانت سلامت فیزیکی کالا هنگام تحویل هستند. برخی محصولات نیز دارای گارانتی رسمی از واردکننده یا شرکت گارانتی‌کننده هستند که در صفحه محصول ذکر شده است.

پس از ثبت سفارش، یک کد رهگیری برای شما پیامک یا ایمیل می‌شود. با استفاده از این کد می‌توانید از طریق سامانه رهگیری شرکت پستی، وضعیت سفارش خود را بررسی نمایید. همچنین با مراجعه به حساب کاربری خود در درخت، می‌توانید تاریخچه سفارش‌ها را مشاهده کنید.

در صورتی که پس از دریافت محصول متوجه ایراد فنی، مغایرت یا آسیب فیزیکی شوید، می‌توانید تا 3 روز پس از تحویل کالا برای مرجوعی اقدام نمایید. کالا باید استفاده نشده و با بسته‌بندی اولیه ارسال شود. جهت هماهنگی مرجوعی، با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

سفارش‌ها بسته به محل سکونت مشتری در بازه‌های زیر تحویل داده می‌شوند:

  • اصفهان: ۱ تا ۳ روز کاری

  • سایر شهرها: ۳ تا ۵ روز کاری

در صورت بروز تأخیر، تیم پشتیبانی سایت درخت شما را در جریان وضعیت بسته قرار خواهد داد.

در صورت مشاهده آسیب ظاهری بسته یا محصول در لحظه تحویل، از دریافت آن خودداری کنید و بلافاصله با پشتیبانی Treemobile تماس بگیرید. در صورتی که آسیب پس از تحویل مشخص شود، لطفاً حداکثر طی ۲۴ ساعت با ارسال عکس، موضوع را به ما اطلاع دهید.

برای ثبت سفارش، داشتن حساب کاربری الزامی است. ثبت‌نام سریع و آسان بوده و به شما این امکان را می‌دهد که سوابق خرید، وضعیت سفارش‌ها و اطلاعات پرداخت خود را مدیریت کنید.